Webnode, jeden z největších celosvětových poskytovatelů webových stránek zdarma, se poprvé představil v televizi. Svoji premiéru si odbyl na kanále ČT sport, kde formou sponzoringu sportovních utkání šíří povědomí o značce na českém trhu. V on-line prostředí k tomu navíc přidal svoji další videokampaň.
Sponzorský vzkaz, který diváci mohou zhlédnout na sportovním kanále České televize, má za cíl propagovat značku Webnode a dostat ji k více lidem. Desetisekundový spot s názvem „Webové stránky pro vás i vaši firmu“ se objevuje před vybranými sportovními utkáními (například fotbalem). Jeho výrobu zajistila produkční společnost spolupracující s Českou televizí. „Těžiště našich kampaní se nachází především ve výkonnostním marketingu. I tak jsme se rozhodli vyzkoušet jiné marketingové kanály. Sponzorský vzkaz nám přišel vhodný zejména k oslovení skupiny lidí, která o této možnosti tvorby webových stránek možná ani neví,“ uvedl Slawomír Jakub Budziak, Head of Team Leaders ve Webnode.
Společně s tímto spotem byla spuštěna i nová produktová videokampaň „Vlastní webové stránky snadno a zdarma“ (ke zhlédnutí zde www.youtube.com/watch?v=J-O95OsKgjA) v on-line prostředí. Minutová kampaň cílí na uživatele internetu, kteří ještě nemají své vlastní webové stránky a chtějí si je vytvořit sami během pěti minut, a to zcela zdarma. Přitom nezáleží na tom, k jakému účelu budou určeny. Kampaň běží v Česku a v dalších zemích, kde je využita její anglická verze, a má za úkol posílit značku Webnode v roli specialisty na tvorbu webových stránek zdarma. V rámci sociálních sítí je Webnode aktivní zejména na YouTube, Facebooku a Twitteru.