T-Mobile se soustředí na celý ekosystém pro mobilní telefony: široká nabídka stovek produktů, perfektní dostupnost na pobočkách i v e-shopu a zajímavé ceny i dotace. Nově nabízí výhodné splátkování, kdy dopředu není potřeba nic platit a telefony jsou tak ještě dostupnější a do konce března i ochrannou fólii. Navíc přichází se službou Pro Jistotu, která zákazníkům přináší větší klid při řešení nečekaných situací s mobilním telefonem. Tři balíčky S, M, L obsahují shodně prodloužení záruky na nový telefon o 12 měsíců, garanci vyřízení reklamace do 15 dnů i zapůjčení náhradního telefonu po dobu reklamace, ve variantě S za 29 kč měsíčně. V dalších variantách obsahuje služba navíc pojištění telefonu proti poškození nebo krádeži.
„Péče o naše zákazníky je naší prioritou. Pro jejich klid zajistíme nejen vyšší komfort v průběhu reklamace, nabízíme ale i super výhodné financování 0+23 splátek bez navýšení a bezpečnostní složku ve všech tarifech. Dále pojištění, prodlouženou záruku, také poradenství, a to vše pojede na skvělé moderní 5G síti. Cílem je i udržitelný přístup – podpora cirkularity a maximálně efektivní využití všech zdrojů,“ říká Javed Arslan Tribe Lead Household v T-Mobile Czech Republic s tím, že zákazníci, kteří telefon pořídí během února či března spolu se smlouvou, dostanou navíc ještě ochrannou fólii na jakýkoli telefon zdarma.
Kvůli rozbití, utopení nebo odcizení o svůj smartphone někdy přišlo už přibližně 65 % Čechů, uvádí statistiky pojišťovny BNP Paribas Cardif, která je partnerem pojištění v nabídce. A čísla za poslední roky stoupají. Průměrná cena opravy rozbitého přístroje přitom činila 67 % pořizovací ceny telefonů, mezi nejdražší opravy stále patří výměna displeje smartphonu. Protože poškozený telefon stále alespoň částečně funguje, majitelé si jej nenechávají opravit. Nejčastěji z důvodu vysoké ceny opravy a také proto, že se během opravy bez svého přístroje neobejdou, přičemž ne všichni mají k dispozici náhradní.
Hlavní výhody nového pojištění:
· Pojištění platí po celém světě
· Bez amortizace a jakékoliv spoluúčasti
· Minimum výluk z pojistného plnění
· Limit pojistného se počítá z plné ceny telefonu
· Hlášení pojistné události nově i prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile
Služba Pro Jistotu M a Pro Jistotu L kryje především poškození telefonů pádem, vodou nebo elektrickým proudem, ale vztahuje se také na poškození přístroje dětmi a domácími zvířaty nebo odcizení. Do 15 dní budou mít zákazníci zpět opravený, po dobu opravy dostanou zápůjční telefon. Pojištění má dvě varianty, s limitem plnění až do 50 000 korun, vždy bez spoluúčasti a amortizace ceny telefonu. Maximální pojistná doba je 24 měsíců. Současně se prodlužuje jejich záruční doba o 1 rok, tj. na 36 měsíců.
K dispozici jsou 3 varianty služby Pro Jistotu:
Pro jistotu S za 29 Kč měsíčně nabídne:
· Prodlouženou záruku o 12 měsíců
· Garance vyřízení reklamace do 15 dnů
· Zapůjčení náhradního telefonu po dobu řešení reklamace
Pro Jistotu M za 99 Kč měsíčně nabídne:
· Všechny výhody služby Pro Jistotu S
· Pojištění Standard proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 10 000 Kč
Pro Jistotu L za 249 Kč měsíčně nabídne:
· Všechny výhody služby Pro Jistotu S
· Pojištění Premium proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 50 000 Kč
Více informací naleznete na Pro váš klid je tu Pro Jistotu