- Sean Gaddis střídá na pozici Davida Arzta
- Má zkušenosti z firem jako AVG, eBay nebo Skype
- Zaměří se na zlepšování zákaznických zážitků
Praha, 28. března 2017 – Do čela marketingového týmu Mall Group přichází Sean Gaddis. Zodpovědný bude nejen za Mall.cz, ale i ostatní vertikály, které bude postupně integrovat pod jednotnou marketingovou strategii. Implementace kompletně nové strategie by se měla spustit v průběhu dubna a zaměří se především na příběhy a zážitky z nakupování.
Sean se pohybuje na poli e-commerce a marketingu již mnoho let. Ve skupině Rockaway působil dva roky jako šéf Value Creation Teamu, kam přešel z pražského AVG. Předtím pracoval také v marketingových týmech společností eBay a Skype a má bohaté zkušenosti s rozvíjením startupů.
„V předchozích dvou letech se nám v Mall Group podařilo vybudovat silný a zkušený tým, který neustále přináší nové nápady a inovace. Nadále se proto chceme se soustředit na neustálé zlepšování zákaznických zážitků při nakupování. Klíčový pro nás bude také obsahový marketing a spolupráce se Social Media Teamem,“ dodává ke své nové pozici Sean Gaddis CMO Mall Group.
Sean bude jako šéf marketingu zodpovědný za všechny země, ve kterých Mall Group působí, a za značky spadající pod Mall.cz jako Czc.cz, Vivantis.cz, Proděti.cz a BigBrands.cz.