Praha 12. července 2018: Platforma pro sdílení vozů HoppyGo, která nově funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express, představila své vedení. Do čela společnosti, jež vznikla fúzí HoppyGo a SmileCar, byl jako CEO jmenován Jan Charouz, který působil na stejné pozici ve SmileCar, a jako COO Petr Dörner ze ŠKODA AUTO DigiLab.
Úkolem obou bude úspěšný rozvoj největšího P2P carsharingu v ČR, testování a zavádění nových technologií či podílení se na tvorbě prostředí pro legislativní podporu sdílené ekonomiky.
Jan Charouz (30) má s carsharingem bohaté zkušenosti. Díky předchozímu působení ve SmileCar, který založil s podporou dopravce Leo Express a úspěšně jej řídil, je jedním z největších „opinion leaderů“ moderního pojetí carsharingu na českém trhu. Jako člen představenstva Asociace pro sdílenou ekonomiku, jejíž je P2P carsharing nedílnou součástí, je schopen lépe přijímat podněty z celého trhu a připravit půdu pro budování legislativy kolem tohoto relativně mladého oboru.
Petr Dörner (55) ze ŠKODA AUTO DigiLab, kde působí zároveň jako projektový manažer, bude mít v HoppyGo na starosti technologický rozvoj produktu a aplikace, jako například odemykání vozů na dálku či integrace platformy HoppyGo do infotainmentu vozů Škoda. Dříve působil na manažerských pozicích ve společnostech Altron, Eltodo a Nokia a během více jak 20 let ve vedoucích funkcích v oboru telekomunikací a datových center vedl řadu úspěšných projektů v oblasti prodeje, rozvoje podnikání a řízení projektů.
„Fúze obou platforem přinesla z každé to nejlepší. A to jak z hlediska skvěle odladěného produktu, který již můžeme představit našim zákazníkům, tak i z hlediska personálních posil. Jsem ráda, že můžeme využít dynamické manažerské schopnosti Honzy Charouze, který je výrazným vizionářem v oblasti carsharingu i sdílené ekonomiky jako celku. Zároveň se můžeme opřít o léta manažerských zkušeností v technologické oblasti a inovací ze strany Petra Dörnera. Díky tomu máme potenciál nejen úspěšně fungovat na českém trhu, ale udávat trendy také do zahraničí,“ uvádí Jarmila Plachá, vedoucí ŠKODA AUTO DigiLab.