Online tržiště řešením pro majitele zavřených obchodů. MALL obchodníkům nabízí rychlé zalistování zboží a oslovení milionů zákazníků

Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru tvrdě dopadla také na obchodníky, pro něž může být náhlý výpadek příjmů velkým problémem. Řešením pro obchody, které za běžných okolností ve větším spoléhají na své kamenné provozovny, může být online prodej.

Jeden z největších českých online obchodů je zároveň tržištěm (tzv. marketplace) a obchodníci skrze něj díky programu MALL Partner mohou prodávat vlastní zboží ze svých skladů. Zalistováním svého zboží na MALL.cz si obchodníci mohou vykompenzovat náhlý výpadek v prodejích, a oslovit tak miliony zákazníků, kteří na e-shopu nakupují. MALL pro ně zároveň může být cestou, jak k zákazníkům dostat zboží, které je v této nelehké situaci potřebné a leckde nedostatkové.

„Koronavirus je těžkou zkouškou i pro retail a obchodníci budou v následujících týdnech čelit velkým výzvám. MALL jim v této nelehké situaci chce pomoci. Aktuální situace nahnala zákazníky na internet a provoz na MALL.cz je oproti loňskému roku téměř dvojnásobný. Toho mohou obchodníci využít a své zboží snadno nabízet přímo na webu MALLu. Získají tak nejen možnost oslovit miliony zákazníků, ale také potřebnou infrastrukturu, například v podobě řešení dopravy, platební brány či zákaznické péče,“ popisuje výhody partnerského programu MALL Partner Oldřich Bajer, CEO MALL Group.

Právě robustní a spolehlivá e-commerce infrastruktura MALLu zajistí, že obchodníci budou moci své zboží efektivně prodávat skrze MALL.cz již v řádu dnů, a to i v případě, že mají s online prodejem jen minimální zkušenosti. MALL jim totiž zajistí nejen odbyt, ale i celé technologické odbavení objednávky a návazné služby.

Mall novým partnerům v reakci na nastalou situaci nyní odpustí poplatky za připojení do systému (490 korun za manuální a 990 korun za automatické zalistování). Náklady na zalistování, fakturaci zboží, vratné procesy a zákaznický servis hradí MALL.

Díky partnerskému prodeji dosáhnou obchodníci také na platební metody a možnosti dopravy, kterými doposud nedisponovali. I přes omezení vlády provozuje e-shop 21 vlastních MALL Shopů a stále doručuje do více než 600 partnerských MALL Pointů. Zároveň také provozuje síť bezkontaktních 89 MALL Boxů a je napojen na sesterskou firmu InTime, která navyšuje kapacitu pro bezpečné a bezkontaktní doručení domů.

MALL se v aktuální situaci snaží udělat vše pro uspokojení rostoucí poptávky zákazníků. Ve svých skladech, na výdejních místech i při doručení domů dbá na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků. Nastavená hygienická pravidla, ochranné pomůcky a dezinfekční prostředky, pravidelné teplotní testy a důsledná kontrola – to vše je prioritou.

Do partnerského prodeje na MALL.cz je zapojeno již na 500 partnerských obchodníků. Další se do programu MALL Partner mohou hlásit skrze odkaz: https://partners.mallgroup.com/cz/registration