Jeden z nejstarších pražských obchodních domů OD Kotva pokračuje ve své rekoncepci a rekonstrukci vnitřních prostor, zároveň začíná do praxe uvádět obchodní koncept slow‑shoppingu. Pro představení svého záměru v B2B a posléze také B2C rovině si Kotva pro mediální zastupování vybrala PR agenturu FYI Prague. Úlohou agentury mimo komunikace s médii bude i účast na klíčových projektech a spolupráce na businessových milnících.
„FYI Prague jsme si vybrali na základě pozitivních zkušeností z již realizovaných vzájemných menších projektů a jejich referencí z oblastí retailu a korporátní komunikace. Rovněž svým stylem práce ideálně zapadají do našeho marketingového teamu,“ uvádí Jaroslav Petrů, ředitel Markland OD Kotva.
„Možnost pracovat pro OD Kotva je pro nás veliká výzva a srdcová záležitost. Nejen že si vážíme jejich odvážných kroků v rámci jejich kompletní rekoncepce, ale zároveň Kotvu vnímáme jako tradiční českou značku s úžasným architektonickým odkazem,“ doplňuje Jan Řezáč, Managing Partner FYI Prague.