Společnost Inveo.cz se účastní podzimního TechCrunch Disrupt SF. Ve dnech 21. až 23. září 2015 v San Francisku na každoročním třídenním start-upovém setkání technologicky zaměřených firem z celého světa oficiálně představí svůj nejnovější projekt Mailytics.
Od pondělí je pozornost technologických firem, podnikatelů, odborné i laické veřejnosti a médií soustředěna do kalifornského San Franciska, kde se sejdou stovky start-upových firem z celého světa. Na akci TechCrunch Disrupt prezentují i čeští zástupci. Poprvé se této akce účastní také pražská firma Inveo.cz se svým start-upem Mailytics, který představí odborníkům na venture capital a samozřejmě potenciálním zákazníkům. „TechCrunch Disrupt je ideální akcí pro úspěšné start-upy s globálními ambicemi. I proto jsme se rozhodli právě na ní prezentovat naši novou platformu,“ řekl Michal Menšík, CEO společnosti Inveo.cz. Do Mailytics se promítá spolupráce s technologickými firmami, marketingovými manažery či nadšenci mezi běžnými uživateli.
Mailytics projekt měnící život marketérům
Analytická platforma Mailytics, aktuálně nacházející se ve stádiu private beta, zásadním způsobem pomáhá marketérům. Tento komplexní nástroj umožňuje sledovat a detailně vyhodnocovat e-mailingové kampaně z pohledu marketingových aktivit. Změří jejich efektivitu, doporučí a přijme příslušná opatření pro posunutí dalšího e-mailingu na vyšší úroveň. „Chcete vědět, kdy je nejlepší doba pro poslání kampaně? Nebo přesný čas pro rozesílku specifického newsletteru na potenciální zákazníky? Mailytics vám to sdělí! Naši inovátoři a analytici posunuli tímto start-upem oblast e-mailingového marketingu na další metu. Kvalitní práce bylo dosaženo díky našim mnohaletým zkušenostem v projektech, jako je například MailForce, který provozujeme a obsluhujeme s ním desítky klientů a měsíčně díky němu odesíláme 65 milionů e-mailů,“ dodal Michal Menšík. Uživatel služby si navíc do této platformy nechat zasílat různé třeba i konkurenční marketingové e-mailingy a v ní ji prohlížet a využívat dalších výhod, než kdyby se jednalo o standardní prohlížení pošty (mobil, emailový klient, web osobní pošty) – jde o on-line webovou službu, která má uživatelské rozhraní vytvořeno na míru právě pro práci s těmito e-mailingy.
Mailytics na základě zpětné vazby marketingových odborníků nabízí na míru připravené webové rozhraní. Obsahuje na jednom místě spoustu atraktivně a účelově zobrazených informací, které jsou určené pro sledování veškerých marketingových e-mailingů, pomáhajících jejich vyhodnocování, porovnávání a archivaci či s možností e-mailing vyhledat v historii a vyfiltrovat požadovanou oblast.
O TechCrunch Disrupt
TechCrunch Disrupt se koná od roku 2011 pravidelně v San Francisku, New Yorku, Londýně a v Pekingu a poskytuje start-upům možnost ucházet se o investici rizikového kapitálu, prezentaci před špičkami v tomto oboru. Naděje na získanou publicitu, finanční injekci, prestiž a třeba i nové nápady nebo nabídky na vzájemnou spolupráci každoročně přilákají na Disrupt stovky start-upových firem z celého světa. Czech ICT Alliance ve spolupráci s pobočkou CzechInvestu v San Francisku a agenturou CzechTrade i letos podpořila českou delegaci tuzemských start-upů a připravila Czech Pavilion, kde se prezentují všechny české start-upy.