Mall.cz spouští Sledování objednávky: Zákazníci mají přehled o celém jejím procesu včetně doručení

Mall.cz spouští novou službu Sledování objednávky, která zákazníkům umožní přehledné sledování stavu doručování objednaného zboží. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci snadno zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu. Mall.cz spuštěním nové služby ulehčuje zákazníkům mnohdy komplikované sledování zásilek podle čísel u jednotlivých dopravců a dále vylepšuje zákaznickou zkušenost s nákupem.

„Chceme zákazníkům nabídnout nejlepší možný komfort. Služba Sledování objednávky jim umožní rychle a snadno ověřit aktuální stav objednávky, ať už z webu, klientské zóny nebo v blízké době prostřednictvím našeho chatbota Evy,“ dodává Pavel Knap, šéf logistiky Mall Group. „Zákazníci už nebudou muset řešit, jaký dopravce jim doručí zboží, jaké je číslo zásilky a kde ho najdou. Jednoduše kliknou na odkaz Sledování objednávky a zbytek již uděláme za ně.“

Zákazníci Mall.cz už nebudou muset volat na jednotlivé přepravce a stav objednávky prověřovat pomocí čísel zásilek. Služba celý proces maximálně zjednodušuje. Na jednom místě – přímo v zákaznickém rozhraní Mall.cz jsou nyní k dispozici kompletní informace o dopravci včetně jeho přesných kontaktních údajů, podrobnou historii stavu objednávky, částku k úhradě, kam a kdo objednávku doručuje a aktuální stav s předběžným termínem doručení.

Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které Mall.cz využívá. Mall.cz je jeden z prvních e-shopů v ČR, který takovou službu nabízí, ve světě podobné služby nabízí například Amazon nebo Aliexpress.