Od dnešního dne jsou uzavřeny maloobchodní prodejny s výjimkou potravin, drogerií, lékáren, domácích potřeb či železářství a velká část obchodníků tedy stejně jako na jaře ze dne na den přichází o možnost prodávat své zboží zákazníkům. Děje se tak navíc v tom nejhorším možném okamžiku – v době, kdy s blížícími se vánočními svátky začínají prodeje každoročně strmě růst. Řešením této nelehké situace je rychlý vstup na online tržiště. Díky programu MALL Partner mohou obchodníci okamžitě, snadno a bez nutnosti investic přenést své prodeje na internet a oslovit tak nový okruh zákazníků.
Obchodníci, kteří museli zavřít své provozovny, se mohou snadno zaregistrovat do programu MALL Partner a začít své zboží okamžitě prodávat online, a to i v případě, že s prodejem na internetu dosud nemají žádné zkušenosti. MALL Partner totiž nabízí vlastní administrační rozhraní, kde stačí jednoduše vyplnit informace o produktech a vystavit je přímo na stránky MALLu. Podmínkou není ani technická zdatnost, protože administrační prostředí je maximálně návodné a intuitivní.
Zalistováním svého zboží na MALL.CZ si obchodníci mohou vykompenzovat náhlý výpadek v prodejích, a zároveň vykročit vstříc zákazníkům, kteří budou letos i po případném ukončení „lockdownu“ preferovat nákupy z bezpečí domova. S MALLem navíc obchodníci získají nejen odbytiště pro své zboží, ale také přístup k know-how a všem nástrojům, které jsou pro online prodej potřeba.
„Koronavirus je těžkou zkouškou a obchodníci, kteří se často dodnes vzpamatovávají z jarní krize, se mohou snadno ocitnout nad existenční propastí. MALL jim v této nelehké situaci chce pomoci. Obchodníci mohou díky MALLu bleskově dostat své zboží na internet a získají nejen možnost oslovit miliony zákazníků, ale také potřebnou infrastrukturu. Poskytneme jim řešení dopravy, platební bránu či třeba kvalitní zákaznickou péči,“ popisuje benefity partnerského prodeje ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč.
Velkou výhodou programu MALL Partner je, že je vhodný i pro ty nejmenší obchodníky. Díky možnosti ručního přidávání produktů je služba připravena i pro lidi, kteří na internetu nikdy neprodávali a nepřichází tedy pro ně v úvahu překlopit na tržiště zboží z vlastního e-shopu. Nejmenším jsou přizpůsobeny i finanční podmínky, kdy fixní poplatek za vstup na tržiště činí pouze 290 korun měsíčně a následně jsou odváděny již jen provize z reálně prodaného zboží.
„Prodávat online může díky MALLu skutečně každý, včetně obchodníků, kteří chtějí na internetu jednoduše najít odbyt pro zboží, jež by jim zůstalo v uzavřené provozovně. Náklady na vstup na tržiště jsou tak minimální, že alespoň vyzkoušet by si jej měl každý, kdo dodnes z větší části spoléhá na svou kamennou prodejnu. Zákazníci jsou momentálně na internetu a pokud chce prodejce přežít, musí jít za nimi,“ komentuje Kováč.
Do partnerského prodeje na MALL.CZ je zapojeno již na 1 200 partnerských obchodníků a o jejich zboží je velký zájem. Aktuálně zboží partnerů tvoří již přes 80 procent nabídky MALLu a v České republice partnerský prodej generuje více než třetinu ze všech objednávek.
Všichni zájemci se do programu MALL Partner mohou hlásit skrze odkaz: https://partners.mallgroup.com/cz/registration