Startup Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV. Jedná se o unikátní způsob, jak oslovit mladou cílovou skupinu tvořenou především studenty vysokých škol, a to přímo v univerzitních kampusech. Interaktivní digitální platforma je vhodná mj. pro lokálně a oborově zacílené náborové (HR) kampaně a z hlediska cílení a CTR přináší lepší výsledky než Facebook.
Lokni iCLV využívá plochu LCD displejů na automatech na filtrovanou vodu, které jsou umístěny v univerzitních kampusech a na kolejích vysokoškolských fakult, čímž vytváří jedinečný mediální prostor pro digitální reklamu. Aktuálně zahrnuje 66 zařízení na 54 fakultách po celé ČR a dále se rozšiřuje. Uživatelé tvoří navíc velmi silnou komunitu s více jak 60 000 studenty.
„Naše platforma Lokni iCLV dokáže přesně zacílit komunikaci značky díky možnosti výběru konkrétních fakult, kolejí a kampusů, kde zadavatel kampaň realizuje. To přináší maximálně efektivní oslovení dané cílové skupiny,“ vysvětluje Viktor Knapp, šéf marketingu Lokni, a dodává: „Lokni iCLV spravujeme na dálku a díky našemu jedinečnému systému tak klientům odpadají starosti s instalací či výrobou reklamních nosičů. Jednoduše nám dodají data a my se postaráme o zbytek.“
LCD displeje platformy Lokni iCLV fungují v nepřetržitém provozu a jejich umístění v úrovni očí zaručuje, že každý uživatel automatu reklamu vždy vidí. „Efektivitu kampaní na naší platformě Lokni iCLV dále zvyšuje i čas, který každý uživatel u našich automatů během čepování filtrované vody do vlastní lahve stráví. Provozní statistiky potvrzují, že jde průměrně o čtyřicet vteřin,“ doplňuje Knapp.
Firmy, které k reklamě využívají Lokni iCLV, kofinancují nejen provoz sítě, ale kompletní pitný režim pro studenty. „Díky tomuto modelu můžeme vedle servisu zařízení poskytovat filtrovanou vodu do vlastní lahve studentům zcela zdarma. S takovou značkou má následně příjemce reklamního sdělení úplně jiný, mnohem pozitivnější vztah a účinnost reklamy se tak rapidně zvyšuje,“ říká Martin Václavík, zakladatel startupu Lokni.
Součástí platformy Lokni iCLV je také mobilní aplikace Lokni, kterou denně používá více jak 60 000 studentů. V rámci této aplikace mohou zadavatelé využít reklamní banner, ale také
interagovat s uživateli či sbírat zpětnou vazbu v aplikaci. Systém správy platformy Lokni iCLV dokáže přesným měřením vyhodnotit počet zobrazení a prokliků, kde ve výsledcích překonává hodnoty, které jsou standardem pro online reklamu. „V již realizovaných kampaních dosahovala naše CTR nadprůměrných hodnot, a to přes 4 %. Jasně tak překonáváme výkon reklamy na sociálních sítích jako například Facebook nebo LinkedIN,“ uzavírá Knapp.