Vánoční období není vždy jen časem klidu a míru. Často se totiž nese i v duchu obíhání obchodů a dlouhého stání ve frontách. Letošní rok k tomu navíc přidal přetížené zásilkové služby a zdlouhavé doručování. Pokud musíte předvánoční čas navíc trávit v karanténě je dost možné, že se nedostanete ani k výdejnímu místu nebo boxu a zásilka vám propadne. Ušetřit čas i zbytečný stres vám může třeba osobní asistent DODO, který pro vás vyzvedne vaši zásilku na výdejně nebo ji pro vás sežene přímo ve vašem oblíbeném obchodě a doveze vám ji domů či do práce v čase, který si určíte vy a ne dopravce.
Nápor na dopravce i poštu je totiž tyto Vánoce obrovský. Spousta lidí se vlivem koronavirové krize rozhodla objednávat dárky především online. Balíků proto letos chodí až o 100 % více než vloni a Češi v e-shopech nakupují až sedmkrát častěji. To s sebou nese přetížené logistické kapacity i zcela obsazená výdejní místa. Podobný problém čeká na lidi i v případě, že se vydají nakupovat osobně. Omezený počet návštěvníků obchodů vytváří fronty, ve kterých mnozí čekají dlouhé desítky minut a nemusí se s ohledem na současné dění cítit ani zcela bezpečně.
Pokud se chcete vyhnout dlouhému čekání, spoustě lidí ve frontách případně nejistotě, zda vám vybrané zboží dorazí včas, stačí využít právě služby DoDo, která vám vybraný dárek v obchodu zajistí a v domluvený den i čas vám jej doručí až domů. K objednání stačí zaslat zprávu na Messenger či SMS, zadat adresu a domluvit si dobu, kdy chcete zboží doručit. Vánoční přípravy tak budou zase o nějak poklidnější a pohodlnější.
Více na www.idodo.cz.