Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DODO Group nově zastane Adam Rapák (33). Do firmy přichází ze společnosti McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit na českém a slovenském trhu.
V McDonald’s působil Rapák bezmála 8 let, během kterých se podílel na osvětových i integrovaných kampaních a komunikačních aktivitách na českém trhu, 3 roky současně také na Slovensku. Z nově nabyté pozice PR manažera DODO Group bude mít na starost především profilování značky na stávajících i nově získaných trzích a přípravu jednotné komunikační strategie.
Příchod nového PR manažera je pro DODO dalším důležitým krokem v rámci přerodu z lokálního B2C startupu v etablovanou mezinárodní společnost s expertízou v same-day logistice poslední míle pro významné B2B partnery. Doménou společnosti je přitom chytrá práce s daty pro maximální efektivitu rozvozů a ekologicky šetrná městská logistika, což je aspekt, který chce DODO v rámci další komunikační strategie ještě lépe akcentovat.
„Nová pozice v DODO je pro mě zajímavým kariérním postupem i příležitostí proniknout do zcela nového segmentu i témat, kterým se DODO věnuje. Mým úkolem nyní bude kontinuální budování a ochrana dobrého jména značky na všech trzích, na které se DODO vydá. Těší mě, že budu moci využít zkušenost získané z globální korporace ve prospěch potenciálního českého jednorožce, kterým se DODO bezesporu může stát,“ komentuje Adam Rapák, nový PR manažer společnosti DODO.
„Jedním ze základních pilířů k naplnění mise naší společnosti je maximalizace efektivity a udržitelnosti. Právě udržitelnost vnímáme jako zásadní element, který by si lidé měli se značkou DODO spojit. Věřím, že Adam, který má s projekty zaměřenými na udržitelnost zkušenosti z velké mezinárodní společnosti, bude tím pravým člověkem, který nám s tím dokáže pomoci, “ dodává Peter Menky, Chief Commercial Officer DODO Group.
Pro účely dalšího rozvoje a zahraniční expanze DODO v minulém roce obdrželo investici ve výši 1,5 miliardy korun od investorů v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem. V posledních měsících tak firma výrazně posilovala management a přešla na skupinovou úroveň řízení. Obsazení pozice Group PR a Content manažera je tak dalším návazným krokem na cestě stát se etablovanou mezinárodní skupinou.