Online prodejce potravin Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding dnes spouští svou podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu – tentokrát však v podzimním kabátě. Na kampani, kterou pro Kolonial opět realizuje agentura Bistro, se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu.
“V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků a představení všech benefitů, které služba nabízí,” uvádí Michala Langerová, nová brand manažerka e-shopu, která do Kolonialu přichází z CZC.cz a dodává: “Vizuální zpracování opět vychází z hodnot značky Kolonial, která komunikuje návrat k tradičním hodnotám a atmosféře první republiky.”
Hlavním motivem kampaně zůstává postava příručího – člověka, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. Kurýři, kteří nákupy vozí, mají totiž v podání Kolonialu podobu právě prvorepublikových příručích. O kreativní zpracování se opět postarala agentura Bistro, se kterou Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení media plánu i samotný nákup medií zajistil marketingový tým Kolonial.cz.
Kampaň bude spuštěna v pondělí 26. října a objeví se v několika různých kanálech – v outdooru, printových médiích, rádiu, to vše samozřejmě se silnou podporou online komunikace.
Ve své nákupní argumentaci bude Kolonial.cz až do Vánoc používat nejen pokračující dopravu zdarma, ale také významnou cenovou pobídku pro nové i stávající zákazníky.
“Všichni naši zákazníci od nás nyní získají 20% slevu na všechny nezlevněné produkty – od pečiva až po drogerii. V průběhu kampaně budeme zákazníky překvapovat i dalšími navazujícími nabídkami a rozšiřováním sortimentu,” zmiňuje Zuzana Loudová, která po odchodu z Mall.cz v Kolonialu nově zastřešuje obchodní tým.