Na český trh vstupuje nová konzultační skupina Mind2Flo, o jejíž vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2Flo v sobě spojuje expertízu v médiích, obsahu, technologiích a e-commerce. Skupinu tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital. Skupinu zastřeší pod svým vedením tým zakladatele a CEO Jana Galgonka.
Součástí dohody je fúze několika existujících firem. Digitální agentura MediaSentics se sloučila s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG pod novou značku Mindsquared. Tu ze 100 % ovládá KKCG. „Toto strategické spojení marketingu a technologických služeb znamená významné posílení naší pozice v tomto segmentu. Cílem je vytvořit z Mind2Flo silnou skupinu, která se díky unikátnímu know-how a schopnostem z obou oblastí stane silným mezinárodním hráčem v oboru,“ uvedl zakladatel investiční skupiny KKCG Karel Komárek.
Technologická divize Flo vznikne spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect, ve které začátkem tohoto roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů. V technologické divizi drží většinový podíl Rockaway, minoritní podíl připadá Janu Galgonkovi. „Dlouhodobým cílem Rockaway Capital je digitalizovat tradiční průmysl, a to se týká i mediální sféry. Naše účast ve skupině Mind2Flo nám tak od začátku dávala perfektní smysl. Jsem přesvědčený, že i díky zařazení společnosti NetDirect do technologické divize Flo vzniká na poli konzultačních služeb unikátní spojení mediální a technologické expertízy, které na regionálním trhu doteď chybělo,“ popisuje zakladatel a CEO Rockaway Capital Jakub Havrlant.
Cílem strategického spojení je vytvořit základ konzultační skupiny nového typu, která nabídne všechny klíčové marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou. „Beru jako velkou výhodu, že jsme Mind2Flo mohli nastavit přesně podle aktuálních potřeb trhu. Dnešní svět byznysu je propojený a rozdělování rolí, které je na trhu standardem, se jednoduše přežilo,” vysvětluje důvod spojení zakladatel a CEO Jan Galgonek. „Náš přístup je jiný v tom, že pomáháme klientům s nastavením základní strategie práce se zákazníkem napříč odděleními. Tím promítáme principy zákaznické zkušenosti do celkového byznysu našich klientů od interních procesů až do úrovně komunikace se zákazníkem.”
Dohromady tvoří Mind2Flo více než 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. Tým zkušených manažerů bude mít za úkol postavit silný konzultační a obchodní tým, sjednotit a posílit portfolio služeb a připravit skupinu na zahraniční expanzi. „Díky Rockaway a KKCG jsme získali kapitál a obrovské know-how k tomu, abychom vybudovali silnou mezinárodní skupinu. Máme ambici konkurovat těm největším hráčům na poli médií a technologií,” doplnil Galgonek.