Radka Šubířová přišla do P2P carsharingu HoppyGo na pozici Head of Marketing. Přináší dlouholeté zkušenosti v oblasti strategického řízení značek a jejich marketingové komunikace z velkých síťových agentur z portfolia WPP (Ogilvy a Geometry Global) či contentové agentury C3 Creative Code and Content. Radka je v HoppyGo zodpovědná za kompletní marketingovou komunikaci, další posilování značky a etablování společnosti na nových trzích. Jejím cílem je také stále pokračovat v edukaci českého trhu v oblasti P2P carsharingu, kdy konkrétně HoppyGo má za sebou nejúspěšnější rok v historii.
V HoppyGo Radka řídí interní a externí komunikaci včetně sociálních sítí a veškerých marketingových aktivit. Vytváří marketingové a komunikační strategie a z nich vyplývající aktivity s cílem zařadit P2P carsharing HoppyGo do relevantního výběru uživatelů při volbě dopravního prostředku pro cestování a zároveň etablovat značku jako lídra v oblasti sdílené mobility na celoevropské úrovni.
„HoppyGo má za sebou již tři roky úspěšného fungování na českém trhu a jako průkopník P2P carsharingu dokázalo prověřit zájem o služby sdílené mobility a její další potenciál rozvoje. To mimo jiné potvrzuje více než 100 tisíc registrovaných zákazníků platformy, kteří mají k dispozici výběr z více jak 2300 aut od 1 400 pronajímatelů,” uvádí Radka Šubířová, Head of Marketing HoppyGo. „I přesto nás však stále čeká spousty práce například v oblasti boření ve společnosti zakořeněných stereotypů a předsudků vůči sdílení aut, vysvětlování odlišnosti našeho byznys modelu od klasických minutových carsharingů, které známe z ulic velkých měst apod. Pohled na naše současné výsledky a na trendy na světových trzích mě však utvrzuje v tom, že pohodlný, dostupný a udržitelný způsob cestování dává smysl nejenom nám a že máme s HoppyGo potenciál uspět i na dalších trzích střední a východní Evropy.“
Radka má téměř 10 let zkušeností v oblasti strategického marketingu a výzkumu trhu se zaměřením na brand strategy a customer experience. Zkušenosti získala především v agenturách WPP, kde pracovala na strategických brandových projektech a integrovaných marketingových kampaních pro širokou paletu klientů od telekomunikací a utility (O2, T-Mobile, E.ON) až po segment FMCG (Tesco, Sarantis, Unilever, Oriflame) a zkušenosti má i z neziskového sektoru (nadace Leontinka). Radka působila také v contentové agentuře C3 Creative Code and Content, kde byla zodpovědná zejména za global content pro ŠKODA HQ. Podílela se na komunikační strategii klíčových témat a také na strategii obsahové platformy ŠKODA Storyboard. Poslední rok strávila prací pro berlínský mobility startup spadající pod VW group – UMI Urban Mobility International.
P2P carsharing Hoppygo má za sebou rekordně úspěšný rok ve znamení rostoucí poptávky po sdílené mobilitě. Meziročně vzrostl zájem o rekordních 81 % a zvýšil se také počet registrovaných uživatelů platformy, který přesáhl hranici 100 tisíc. Aktuálně platforma nabízí více než 2 300 vozů nejrůznějších značek. Vedle širokého výběru vozů je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky, kdy zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů.