Novou šéfkou marketingu jednoho z nejsilnějších českých slevových portálů, Pepa.cz, se od října stala Jana Bačová. Do Pepa.cz přechází z agentury H1.cz, kde působila téměř 5 let.
Na pozici šéfa marketingu Pepa.cz bude mít Jana Bačová na starosti veškeré marketingové aktivity slevového portálu.
„Mým cílem je, aby komunikace s našimi klienty, partnery, ale také zaměstnanci, konkurenty i médii byla jasná, srozumitelná, férová a v neposlední řadě efektivní,“ říká Jana Bačová, trh přináší stále dostatek příležitostí, problém je spíš v tom, jak s nimi slevové portály nakládají. Panuje neochota zkoušet nové cesty a služby portálů rozvíjet. To je jedna z věcí, ve které se chceme odlišit.“
Jana Bačová měla jako Key Account Manager a později Client Unit Leader v agentuře H1.cz na starosti péči a rozvoj nejdůležitějších korporátních klientů agentury, mezi které patřili např. Telefónica O2, BrokerJet České Spořitelny či ČSOB Pojišťovna.
„V Hájedničce jsem měla poprvé možnost pracovat pro slevové portály a mimo jiné jsem začala kooperovat na zakázce i pro Pepa.cz. Klientská strana je však o dost komplexnější a v tak dynamickém prostředí, ve kterém se dnes Pepa.cz dnes pohybuje, prostě potřebujete více než standardní agenturní přístup,“ říká ke svému nástupu Jana Bačová.
„Od vzniku portálu stále rosteme, nepotýkáme se s žádnými ekonomickými problémy a naopak musíme velice rychle získávat talenty, které nás budou stále posouvat dál až k hranici, kde můžeme „challengovat“ i lídra trhu,“ komentuje nástup nové šéfky marketingu Petr Sýkora, výkonný ředitel Pepa.cz.