Peer-to-peer carsharingová služba HoppyGo spustila svou novou kreativní kampaň. V ní představuje zákazníkům výhody carsharingu formou polepů přímo na vlacích Leo Express. V budoucnu by se obě služby měly ještě více propojit a umožnit tak pohodlné a jednoduché cestování díky jednotnému rezervačnímu systému.
Služba HoppyGo vznikla v červenci tohoto roku sloučením dvou dominantních poskytovatelů carsharingu v ČR, SmileCar a HoppyGo. Kampaň ve vlacích Leo Express podporuje partnerství, které by v budoucnu mělo vést až ke kombinování více druhů přepravy na delších trasách včetně autobusových linek.
Nová kampaň využívá kreativní polepy jak exteriéru vlaků, tak i interiéru, kde hravou formou přibližuje cestujícím jednoduchost carsharingu a intuitivnost nové HoppyGo aplikace. Tu si cestující mohou pomocí QR kódu ve vlaku rovnou stáhnout a vyzkoušet. Externí polepy využívají i personalizovaná okénka, díky kterým se každý cestující může ocitnout v roli pronajímatele, nebo naopak nájemce auta.
„Zájem o carsharing stále roste, obzvlášť během prázdnin, kdy ho lidé využívají i k delším cestám na více dní,“ dodává Jan Charouz, CEO HoppyGo. „Naše nová kampaň ve vlacích Leo Express oslovuje zákazníky, kteří při cestách vlakem hledají vhodný způsob dopravy z nádraží do cílové destinace, ať už jsou na dovolené nebo na pracovní cestě. Zároveň jim ukazuje, že pronajmout si auto je nyní opravdu jednoduché.“
Realizace kampaně byla zahájena v polovině července a dokončena byla v první polovině srpna, přičemž polepeny jsou veškeré soupravy Leo Express. Kreativu navrhovala agentura Bistro a o časově i logisticky náročnou realizaci (omezení na odstávku v depu) se postarala společnost Spyron. Polepené vlaky budou jezdit do letošního října.