Za necelé tři hodiny se psu Alfrédovi podařilo vybrat 15 000 Kč na podporu útulku DogPoint, pomáhajícímu opuštěným a týraným psům. Prostřednictvím nadačního fondu Neogenia bude útulku zasláno dohromady 20 000 Kč.
Tak jako každý rok, i letos brněnští „Neogéniové“ (tým lidí společnosti Neogenia vyvíjející technologické projekty budoucnosti) prostřednictvím svého charitativního fondu vybrali, komu o Vánocích finančně přispějí. V minulých letech například nakoupili dárky dětem na dětské onkologii v Brně nebo Nadačnímu fondu Krtek. Tentokrát volba padla jednohlasně na němé tváře. Obrovský podíl na tom měl maskot společnosti Neogenia – pes Alfréd. „Každý den nám dělá společnost a radost v kancelářích, a tak jsme se letos rozhodli udělat radost opačným směrem a přispět na pejsky v útulku,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, společnost Neogenia.
A protože Neogenia jako technologická firma nastavuje nové limity budoucnosti informačních a komunikačních technologií a provozuje několik projektů pro odesílání SMS, padla volba na útulek DogPoint. Ten umožňuje finanční objem doručit formou dárcovské SMS.
„Vyfotografovali jsme Alfréda ve vánočním outfitu a pomocí našich komunikačních kanálů informovali, že za každý like jeho fotografie na našem facebookovém profilu pošleme útulku 10 Kč. Jaké bylo naše překvapení, když se kladná hodnocení začala sypat rychlostí jeden like každé dvě vteřiny. Do tří hodin jich bylo 1 500 a náš budget 15 000 Kč byl vyčerpán,“ komentovala průběh dobročinné akce Monique Pilařová, kreativec společnosti Neogenia. I proto se Neogenia rozhodla, že ze svého fondu vydá další finanční prostředky a celou akci zopakovala na profilu svého projektu ZlatéSlevy.cz. Společnost pro tento účel tentokrát přiklepla dalších 5 000 Kč a celkem pošle do útulku 20 000 Kč.
„Máme velkou radost, že lidé náš úmysl podpořili, a pevně věříme, že si útulků všimnou i další lidé a budou pomáhat s námi, protože zapomínat bychom neměli ani na němé tváře,“ dodal závěrem Ondřej Švrček.