Letošní konference Cloud Computing, pořádaná v Praze, přinesla řadu novinek a dala možnost představit se vývojářským firmám, které vsadily právě na tento model využití počítačových technologií. Mezi vystavujícími se objevila řada projektů nastavující laťku budoucnosti cloud computingu. Společnost Inveo tak například vůbec poprvé odborné veřejnosti prezentovala výhody inteligentního e-mailingu platformy Mailforce.
Pro akci konající se 8. prosince byly zvoleny prostory, které dokáží demonstrovat využití cloud computingu v plné síle. Nová budova v ulici Za Brumlovkou, která se stala ústředním sídlem českého Microsoftu, sama využívá celou řadu cloudových služeb a je doslova prošpikována různými monitorovacími čidly, analyzujícími její využití.
Konference, které se zúčastnilo 16 vystavovatelů, byla určena zástupcům managementu, odborníkům z průmyslu, služeb, státní správy a samosprávy, univerzit, médiím a široké veřejnosti, jimž představila řadu odborníků. Generálním partnerem se stala společnost Microsoft. Podle ní tuzemské subjekty používají platformu Microsoft Azure z 50 % pro jednoduché scénáře. Patnáct procent subjektů ji používá pro provoz SaaS (Software as a Service), deset procent vsadilo na Azure PaaS a zbylých 25 % používá stávající aplikace.
O tom, že řešení táhnou, se účastníci mohli sami přesvědčit v předsálí, kde partneři Microsoftu vystavovali své služby. Mezi společnostmi Aktion, Kentico, Mforce a Software 602 vystavovala i společnost Inveo. Na jejich demostánku měla odborná veřejnost vůbec poprvé možnost na vlastní kůži otestovat novou platformu Mailforce pro inteligentní rozesílání e-mailingových kampaní se zpětnou automatickou analýzou. Během celého dne byl o novinku zájem a položena byla celá řada dotazů. Demonstraci běhu platformy převážně v cloud computingu, stejně jako fakt, že firmy nemusí investovat do podpůrného hardwaru, softwaru ani dalších služeb, spousta návštěvníků ocenila.
Cíle u inteligentního e-mailingu jsou jasné: „Překonat bezpečnostní nástrahy a dostat se do schránky příjemce, který si e-mailing objednal, doručit ho v dobu, kdy na něj bude mít čas, zaujmout ho a získat konverzi. Pokud dopadne vše tak, jak má, projeví se to v konverzi. Pokud nikoliv, nastupují analytické nástroje, které vyhodnotí, co bylo špatně, a aplikují změny. Jde vlastně o korekci proměnných,“ řekl Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo.
Společnost Inveo se konference Cloud Computingu 2015 účastnila ve spolupráci s Microsoftem jako její partner využívající platformu Microsoft Azure.