Dvojka mezi slevovými portály Pepa.cz představila svoji vánoční kampaň. Letos bude na zákazníky cílit s motem „dárky do pěti minut“. Odkazuje tak na skutečnost, že právě slevové portály se Češi naučili využívat pro nákup last-minute dárků. Na přípravě spotů, které se budou objevovat napříč formáty, opět spolupracoval herec Ota Jirák.
Ve spotech Pepa.cz se objeví narážky na vánoční evergreeny – jedná se především o fotoprodukty, tedy fotoknihy nebo produkty s fotografickým potiskem, které se pravděpodobně stanou absolutním hitem i letošní rok, ale také pobyty pro páry do českých a slovenských destinací.
Spoty, ve kterých se objevuje celá Pepova rodina, zároveň navazují na webový rozcestník, který na webu Pepa.cz rozřazuje nabídku voucherů podle zaměření jednotlivých dárků. Nasazené budou v rámci YouTube kampaní, využití naleznou také při komunikaci na sociálních sítích.
„Slevové portály se již staly tradičním místem, kde Češi vybírají své dárky. Chceme je tedy ujistit, že u nás bude i letos možné nakupovat také v průběhu Štědrého dne. Voucher jim dokážeme do emailu nebo mobilního telefonu zaslat skutečně ‚za pět minut dvanáct‘,“ uvádí marketingová manažerka Pepa.cz Jana Bačová. „Zároveň však našim zákazníkům přinášíme takové dealy, aby s Pepou mohli strávit klidné a ničím nerušené tradiční Vánoce. Nechybí tedy romantické výlety na adventní trhy po celé Evropě nebo nákup vánočního cukroví za výhodnou cenu.“
Spoty jsou k náhledu zde: