Po festivalu Utubering se s Napkou a jejím týmem budou moci setkat návštěvníci další akce – konkrétně adrenalinového Desperados HighJumpu, který se koná tento víkend v lomu u Hřiměždic. Mix závodů v cliffdivingu a koncertů kapel obohatí Napka ve spolupráci se skupinou In-Motion o parkurovou show.
Účast na akci je součástí strategie Napky, která svůj marketing staví na přímém setkávání se s cílovou skupinou. Přímo zde distribuuje část karet, vysvětluje princip fungování Napky a také se svým týmem sbírá podněty pro další vylepšení. Na Desperados HighJump vůbec poprvé ve spolupráci se svým partnerem ČSOB přiveze vlastní platební terminály a umožní tak bezkontaktní platby kartou přímo uvnitř areálu.
„Účast na Utuberingu nebo Desperados HighJumpu je pro nás skvělou příležitostí, jak ověřit funkčnost našeho konceptu. Hodně si ceníme možnosti přímé konfrontace s naší cílovou skupinou, která zajistí nejpodnětnější zpětnou vazbu, jakou vůbec můžeme získat,“ zmiňuje Veronika Kliská, marketingová specialistka projektu.
Napka je aplikace pro okamžité zasílání peněz, ke které je vydávána vlastní platební karta MasterCard. Určena je především pro cílovou skupinu 15 – 25 let. Na přelomu června a července 2015 ji spustila skupina Rockaway, která jejím prostřednictvím na českém trhu zavádí nový segment jednoduchých rychlých plateb bez nutnosti vlastnit bankovní účet.