Slevový server Pepa.cz dosáhl v roce 2014 obratu 300 mil. Kč a posunul se tak v žebříčku slevových serverů na druhé místo. V rámci celého slevového trhu tak Pepa.cz dosáhl 10% podílu.
Za první čtvrtletí roku 2015 se obrat Pepa.cz vyšplhal na 60 mil. Kč, což znamená 32% nárůst oproti roku 2014, přičemž nejsilnějším obdobím pro slevové servery zůstává období letních dovolených a tradičně Vánoce. V roce 2015 očekává Pepa.cz v celkovém obratu 40% nárůst.
„Trh se zprofesionalizoval, konsolidoval a stále roste. Je totiž nutno podotknout, že slevový voucher je třetí nejvyhledávanější komoditou v oblasti e-commerce. Na slevovém trhu zůstávají už jen ti hráči, kteří neustále drží s dobou a hlavně reagují na potřeby zákazníků. Proto v současnosti investujeme nemalé částky do vylepšování jak infrastruktury našeho portálu,“ říká Petr Sýkora, výkonný ředitel Pepa.cz
Žebříček TOP 7 slevových serverů pak vypadá následovně:
- Slevomat.cz
- Pepa.cz
- Vykupto.cz
- Nakupvakci.cz
- Slever.cz
- Hyperslevy.cz
- Slevoteka.cz
(Portály s ročním obratem nad 100 mil. Kč)
Slevové servery zůstávají silným nástrojem především pro prodej vánočních dárků a cestování, kde mohou slevové servery často velmi dobře fungovat pro vyplňování mimosezónní kapacity.
„Nejen u nás ale u celého slevového trhu zaznamenáváme neustálý nárůst v kategorii cestování, a to především tuzemském. Zde totiž slevové servery, díky jejich obchodním aktivitám se samotnými provozovateli hotelů, takřka zastupují cestovní kanceláře či běžné online prodejce zájezdů. Dovolená je tedy segment, kde se chceme dlouhodobě profilovat, zdokonalovat a maličko utéct konkurenci,“ vysvětluje Petr Sýkora.