Společnost T-Mobile se stala sponzorem úřadujících mistrů světa v plážovém volejbalu Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera. Operátor tak prohlubuje podporu sportovců, kteří reprezentují Českou republiku na olympijských hrách. Společnost zároveň dál rozšiřuje své aktivity kladoucí důraz na propojování online a offline světa a zdravý životní styl mezi profi i amatérskými sportovci.
T-Mobile podporuje sport dlouhodobě a v rámci svých sponzorských aktivit se zaměřuje například na cyklistiku, běh a běžecké lyžování. Sponzoring plážových volejbalistů navazuje na strategii společnosti v oblasti aktivního životního stylu a zároveň podpoří jednotlivce, kteří reprezentují Českou republiku.
Ondřej Perušič a David Schweiner za sebou mají úspěšný rok, který završili jako mistři světa v beachvolejbalu. Letos je čeká účast na letní olympiádě, kde patří mezi kandidáty na medailové umístění. Ještě před OH absolvují významný český turnaj Beach Pro a další soutěže, kde budou sbírat olympijské body.
„Čeká nás náročná sezona završená olympiádou v Paříži a už nyní se těšíme, co všechno nám přinese. Trénovat v extrémním podmínkách už umíme, i tentokrát do toho dáme maximum,“ říká Ondřej Perušič a David Schweiner doplňuje: „I proto jsme rádi, že se naším profi partnerem při této skvělé jízdě stane právě T-Mobile, který dlouhodobě podporuje sportovní aktivity nejen u profesionálních i amatérských sportovců, ale i široké veřejnosti.“
Sponzoring se vztahuje na angažmá volejbalistů před, během a po letní olympiádě a bude trvat od března do konce letošního roku. Duo volejbalistů bude vystupovat s logem T-Mobile na sportovním oblečení a zapojí se rovněž do T-Mobile Olympijského běhu, který se každoročně řadí mezi největší běžecké akce. Sponzoring zahrne i nabídku speciálních produktů a zapojí oba volejbalisty do komunitních aktivit a událostí.
„Naše úspěšné beachvolejbalové duo sledujeme dlouhodobě a oběma klukům držíme palce spolu s ostatními fanoušky. Jsme moc rádi, že je můžeme podpořit cíleně formou sponzoringu a těšíme se na spolupráci, která zahrne i řadu zajímavých aktivit pro veřejnost,“ uzavírá Lucie Komárková, expert řízení sponzoringu a akcí v T-Mobile.