T-Mobile vyhlásil vítěze výběrového řízení na digitální agenturu, která zajistí služby v oblasti výkonnostního marketingu. Tendr probíhal podle pravidel férového tendru od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury MarketUp, H1 (nyní GroupM Nexus), agentura KOFEIN a Taste.
„Tendr prokázal mimořádnou kvalitu a profesionální přístup všech agentur. Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus (dříve H1.cz) a těšíme se na to, kam se v oblasti výkonnostního marketingu společně posuneme. Velmi děkujeme stávající agentuře MarketUp za dosavadní skvělou spolupráci,“ komentuje výsledky tenderu Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.
„Práce na tendru byla radost i výzva zároveň. Zadání obsahovalo ambiciózní cíle, což nám otevřelo prostor pro kreativní myšlení a hledání různých propojení mezi online marketingovými disciplínami, které vytvoří půdu pro dlouhodobý růst. Hlavním kritériem výběru nebyla jen schopnost navrhnout strategické směrování, ale poznání týmů navzájem. O to více nás práce na řešení bavila – věděli jsme, že dostaneme možnost pracovat s týmem, který jede na stejné vlně jako my,“ doplňuje Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus.
Budoucí spolupráce s agenturou GroupM Nexus odstartuje 1. ledna 2024 a zahrnovat bude výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty.
Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích.