Internetové tržiště MALL Partner se postupně stává prodejním kanálem nejen pro menší obchodníky, kteří chtějí prodávat online, ale také pro velmi silné značky, které chtějí své zboží nabídnout přes největší český e-shop, a oslovit tak miliony nových zákazníků doma i v zahraničí. Řadu známých značek na MALL.CZ nyní rozšiřuje Marks & Spencer, který na MALLu nabídne široký sortiment oblečení, a další oblíbené značky jako Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.
Jediná registrace, známé prostředí a k tomu ty nejlepší služby, na které se budou moci zákazníci spolehnout. Dlouhodobým cílem MALL.CZ je být „domovskou stránkou“ pro nakupování, tedy místem, kde zákazník najde a pohodlně pořídí vše, pro co si na internet přišel. S příchodem dalších silných a oblíbených značek v čele s Marks & Spencer je tato vize zase o něco blíže naplnění.
„Jsme velmi rádi, že se nám spoluprací s online tržištěm MALL podařilo vyjít vstříc našim zákazníkům a umožnit jim tak nakupovat rychle a bezpečně. Navíc zde nabídkou kvalitního oblečení a doplňků oslovíme zákazníky z oblastí, kde nemáme kamenné prodejny. Jsme si jisti, že i v tomto online prodeji bude zachována stávající kvalita prodeje tak, jak jsou na to od nás zákazníci zvyklí,“ popisuje Petr Vokroj ze společnosti Marks and Spencer.
Vedle britského řetězce Marks & Spencer na MALL vstupuje také další důležitý partner, kterým je společnost Sunice. S ní se na tržiště dostává módní a sportovní oblečení od renomovaných značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce unikátních položek.
„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše online tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své online prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek, díky kterým MALL dále posílí svou roli obchodu s nejširší a nejrozmanitější nabídkou na trhu,“ líčí Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.
Pro Marks & Spencer i Sunice je zapojení do programu MALL Partner možností, jak oslovit nové okruhy zákazníků, ale také cestou ke komplexní e-commerce infrastruktuře MALLu. Řeč je například o možnosti doručovat zboží do MALL Shopů či stovek partnerských MALL Pointů. MALL navíc partnerům z řad obchodníků díky spolupráci s logistickou službou We|Do pomáhá i s profesionálním řešením poslední míle.
Do partnerského prodeje na MALL.CZ je zapojeno již na 1 500 partnerských obchodníků a o jejich zboží je velký zájem. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky MALLu a v České republice partnerský prodej generuje více než třetinu ze všech objednávek.