Český peer to peer carsharing HoppyGo startuje hlavní letní sezonu, kterou budou letos Češi pravděpodobně trávit především v tuzemsku. I vzhledem k rostoucí poptávce po dlouhodobých zápůjčkách, kdy si již nyní uživatelé s HoppyGo plánují letošní dovolenou, přichází český carsharing s novou kampaní. V ní si HoppyGo dává za cíl měnit pohled na vlastnění automobilů a nabízet alternativu v podobě jednoduchých zápůjček dle aktuálních potřeb.
Nový spot zábavnou formou ukazuje, že dnes již není zapotřebí vlastnit auto, ale přesto ho je možné mít neustále po ruce, a navíc si jednoduše a bez papírování vybírat vůz dle aktuálních potřeb. Kampaň rovněž prezentuje nadstandardní výhody, které HoppyGo nabízí, a vysvětluje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě.
Kampaň byla spuštěna začátkem června a bude trvat po celou dobu letní sezony. Hlavním komunikačním kanálem je online a sociální sítě. Cílovou skupinou je především mladší klientela, která má blízko k využívání inovativních služeb s výzvou pro vyzkoušení služeb HoppyGo.
“Naším cílem bylo jednoduše vysvětlit službu společně s nejčastějšími příklady jejího využití přímo od našich zákazníků. Klasická prezentační videa jsou často poměrně nudná a zdlouhavá a s naší cílovou skupinou by nerezonovala. Proto jsme použili data z našich průzkumů a vytvořili jsme netradiční dvouminutový scénář, který má informativní charakter, ale jeho kreativní aspekty zároveň silně podporují zapamatovatelnost značky,” uvedl Matěj Lupták, CMO HoppyGo.
V rámci letní kampaně připravuje HoppyGo i další aktivity, které podporují nejčastější způsoby využívání služeb.
zadavatel: HoppyGo
zpracovatel: Alternaut Collective
autor kreativy: Alternaut Collective ve spolupráci s interním týmem HoppyGo
režie: Jiří Horenský
producent: Michael Bárta
hlavní postava: Matěj Vejdělek
mediatypy: online a sociální sítě
délka kampaně: minimálně 4 měsíce