Metrostav Development má perfektně zpracovaný korporátní design od studia Side2 z roku 2008. I díky němu se podařilo rychle uvést nově vzniklý brand Metrostav Development jako profesionální developerskou společnost s velmi solidním stavařským zázemím. Stylu dominují pravoúhle vymezené výrazné barevné plochy, strukturovanost a celková orientace na značku jako takovou – tedy logotyp a výraznou korporátní barevnost – červenou, šedou a černou.
S realizací posledních projektů Metrostavu Development, tedy Alfarezidence a Ostravské brány začalo být jasné, že brand jako takový samovolně vstoupil do nového prostoru. Prostoru, který je definován chytrým a výrazným designem, který se nebojí mít vlastní charakter.
Tento atribut definitivně stvrdil nástup Karin Sálusové, zkušené interiérové designérky a marketérky na pozici marketingové manažerky.
Pod jejím vedením jsme navrhli facelift vizuální B2C komunikace, který by pomáhal rychleji kotvit atributy brandu spojené právě s designem a stylem. Navázali jsme tak na předchozí krok – tedy zavedení claimu pro Tvůrce nadčasové architektury.
Vydali jsme se cestou prezentace všech úspěšných projektů developera v té nejjednodušší formě – tedy galerie na bílém pozadí. Díky tomu, že jednotlivé vizuálně atraktivní projekty mají již z minulosti kvalitně zpracovanou fotodokumentaci, bylo možné sestavit prezentaci těch nejlepších snímků od roku 1995, kdy Metrostav Development (tehdy ještě jen jako divize Metrostavu) zkolaudoval první velký developerský projekt v pražských Jinonicích.