Mall.cz obsazuje další významnou pozici na úrovni vrcholového managementu. Kompletní B2B strategii v oblasti partnerského prodeje povede Miroslav Matyáš (41), který má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími.
Miroslav pracoval pro významné společnosti jako jsou HSBC bank, UniCredit Bank a OMV Česká republika, kde měl více než 17 let na starosti partnerské koncepty distribučních sítí, ať už v oblasti startupů či zavedených korporací. V Mall.cz bude řídit akvizice nových velkých partnerů i jejich následnou integraci do kompletní infrastruktury Mall Group napříč všemi zeměmi, kde skupina působí, a bude dohlížet na neustálé vylepšování této obchodní platformy.
Mall.cz v současné době spolupracuje s několika desítkami partnerských obchodníků, kteří jeho prostřednictvím nabízejí své produkty zákazníkům Mall.cz a využívají veškeré infrastruktury, kterou Mall.cz nabízí. Partnerský prodej je jedním z hlavních pilířů dalšího rozvoje ve všech zemích, a Mall díky němu přinese svým zákazníkům nejucelenější a nejatraktivnější nabídku produktů napříč všemi obory.
Mall Group nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu. Partnerům totiž umožní oslovit až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří denně přicházejí na stránky e-shopu Mall.cz, a zároveň prostřednictvím skupiny Mall Group efektivně prodávat na šesti evropských trzích s přístupem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.
Partnerský prodej
Mall.cz v oblasti partnerského prodeje poskytuje svým partnerským obchodníkům silné zázemí důvěryhodné značky, marketingovou podporu i služby zákaznické podpory dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu Mall.cz, kdy každý konkrétní produkt je vždy nabízen jen jedním partnerem. Zákazníci si je pak mohou vyzvedávat na výdejních místech Mallu ve všech regionech, kde Mall Group působí. Mall.cz propaguje partnerské produkty prostřednictvím výkonnostního marketingu na cenových srovnávačích a ve vyhledávačích, v pravidelně distribuovaných newsletterech i dalšími on-line a off-line kanály.